Welcome !


Welcome to Kurisutaru’s Personal Site


クリスタル’sエルソード VC

Tools for Easily changing Elsword Ingame Voice Character ~
エルソード


クリスタル’sエルソード KOM Utility

Tools for Easily Un/Pack Elsword KOM Files
エルソード

Pangya!


Community Public Test Server !

Kurisutaru’s Pangya!

Negima! x Pangya!


A Complete list of Negima! Outfit
You can read complete list at My Blog =)

Negima! x Pangya!

Vocaloid x Pangya!


Yay ! Complete list of Vocaloid Outfit
You can read complete list at My Blog =)

Vocaloid !

[Kurisutaru.net] Pangya! Season 4.5+ Public Test [Community Server]

Elsword Japan Quick Update


Update Code : Devil Awakening
1. Joaquin Pet Dungeon *whatever is that*
2. Dungeon Revamp
3. Skill Rebalance #LOL

Legend
✓ Already Release
✘ Not Release Yet

Update  15 March 2014

Time in JST / GMT + 9

Elsword Japan Project

Elsword Japan Client : Code-Name : 5th Anniversary [Status : Up to date]
Elsword Voice Changer – Application : Code-Name : Nyaruko [Up to Add]
Elsword Voice Changer – Voice Pack  Code-Name : Add ‘Diabolic Esper’ [Status : Updated]

Kurisutaru’s Facebook Live Stream

Facebook Status

Varenchinusu Michael クリスタル
Facebook IconApril 19, 2015 at 4:23 PM
Varenchinusu Michael クリスタル added 2 new photos.

Aeva RO - Dunno if 'rules' just being 'rules'

Died 2 times, the second screenshot just 1 sec faster before the salamander lick me /heh

Facebook Picture
Upload Photo Gallery
Varenchinusu Michael クリスタル
Facebook IconApril 19, 2015 at 2:02 PM
Aeva RO - Level Up from KFC ~

Facebook Picture
Varenchinusu Michael クリスタル
Facebook IconApril 18, 2015 at 11:45 PM
Aeva RO - ( ⚆ _ ⚆ )

Prama Yoga

Facebook Picture
Samuel Budiman Oetomo uda selese maintainancenya nih gw lgi mainnin
May 11, 2009 at 9:07 PM
Singgih Purnama nih foto hasil karya semua ya :p
June 14, 2012 at 10:19 AM
Varenchinusu Michael クリスタル almost all wkwkwk
June 14, 2012 at 10:27 AM
Varenchinusu Michael クリスタル
Facebook IconApril 18, 2015 at 4:43 PM
Aeva RO - Oh Master Hydra ! Gimme a Level !

*Damn Level up Angel were missing on screenshot*

Facebook Picture
Andaru Wiratama grats
April 18, 2015 at 8:24 PM
Varenchinusu Michael クリスタル
Facebook IconApril 17, 2015 at 10:09 PM
Varenchinusu Michael クリスタル added 2 new photos.

Aeva RO - ( ⚆ _ ⚆ )

Facebook Picture
Upload Photo Gallery